Storitev E- oskrba financira Ministrstvo za solidarno prihodnost iz projekta E- oskrba na daljavo v sodelovanju s Telekomom skupaj s partnerjem Zvezo društev upokojencev Slovenije in je za uporabnike BREZPLAČNA DO 30.5.2025.
Kaj je e- oskrba?
Storitev E- oskrba omogoča enostaven klic na pomoč s pritiskom na gumb v primeru padca ali slabosti ali drugih nezgod in takojšno organizacijo ustrezne pomoči strokovno usposobljenega asistenčnega centra 24 h na dan.
Življenje doma tako postane samostojno, varno in bolj sproščeno tako za vas kot za vaše svojce.
To je pomoč, ko jo potrebujete.
Kako E-oskrba deluje?
Uporabnik ima na svojem domu nameščen varovalni telefon z zvočnikom, mikrofonom in velikim SOS gumbom. S pritiskom nanj se na enostaven način takoj poveže z asistenčnim centrom, ki je na voljo 24 ur na dan in vse dni v tednu. Če uporabnik do varovalnega telefona ne more (na primer zaradi padca) oziroma ni v njegovi bližini, lahko klic sproži s pritiskom na SOS gumb na zapestnici. Uporabnik lahko sproži klic na pomoč tudi s posebnim obeskom s SOS gumbom, ki v primeru padca tudi samodejno sproži klic v asistenčni center. V asistenčnem centru strokovno osebje organizira ustrezno pomoč; če je potrebno, na dom uporabnika tudi napoti reševalce.
Kdo je upravičen do »e-OSKRBE NA DOMU«?
Upravičenci, ki so že vključeni v projekt »E-oskrba na domu«, bodo lahko storitev brezplačno uporabljali še naprej. Dosedanji uporabniki bodo po pošti prejeli vse potrebne informacije in dokumentacijo, uporabnike bodo obiskovali tudi prostovoljci ZDUS-a in jim pomagali urediti vse potrebno.
Do brezplačne E-oskrbe so sicer upravičeni vsi, ki so polnoletni, živijo doma in niso vključeni v celodnevne oblike institucionalnega varstva ter izpolnjujejo vsaj enega izmed naslednjih pogojev:
Kaj prejmejo uporabniki ob naročilu E-oskrbe?
Uporabniki bodo z naročilom storitve brezplačno prejeli:
Kako poteka priklop E-oskrbe? Je za namestitev potreben poseg v prostor?
Tehnik dostavi opremo in jo priključi - brez vrtanja in brez kakršnihkoli posegov v prostor.
Naprava za pomoč se priključi na elektriko in se preko mobilnega omrežja Telekoma Slovenije samodejno poveže v sistem E-oskrbe. Hkrati se brezžično poveže tudi z baterijsko napajano zapestnico in obeskom, ki ju dobi uporabnik.
Na daljavo se spremlja delovanje storitve in baterij; za menjavo baterij poskrbi Telekom Slovenije. Uporabnik s tem nima nobenih skrbi.
Ali je pomembno, pri katerem operaterju ima uporabnik naročene komunikacijske storitve?
Ne. E-oskrba je popolnoma neodvisna od tega, pri katerem operaterju ima sicer uporabnik komunikacijske storitve.
Kje dobite dokumentacijo in dodatne informacije?
Potrebno je:
Pred pošiljanjem preverite, da je Izjava v celoti izpolnjena in podpisana. Prejete Izjave se evidentirajo po vrstnem redu prejema, izvajalci vas bodo kontaktirali, ko vas bodo lahko vključili v projekt.
Več informacij in vsi obrazci so na voljo na spletnih stranehwww.telekom.si/e-oskrba, s klicem na brezplačno številko 080 12 13 (vsak delovnik med 8. in 16. uro), pisno po e-poštieoskrba@telekom.siali na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije.
Dodatne informacije zagotavlja tudi Zveza društev upokojencev Slovenije, kjer so na voljo tudi natisnjene Izjave. Na voljo so na številki 01 620 54 82 (vsak delovnik med 9. in 12. uro) ali prek e-pošte:e-oskrba@zdus-zveza.si ali v lokalnem društvu upokojencev.
Obrazce za prijavo e- storitve lahko tudi dobite v tajništvu OBČINE MEŽICA.
Zagotovljena vam je tudi pomoč pri izpolnjevanju dokumentacije.